fredag 12 december 2008

För att beskriva vad som pågått och för att citera mig själv

"Alla tar liknande foton med liknande kameror och bär liknande kläder som inte är de andras men liknar de andras fast ändå är så pass utstickande att de ändå inte är riktigt exakt likadana men nästannästannästan, nästankopior och allt är ungefär samma och jorden fortsätter alltid att rotera runt sin egen axel precis som den alltid har gjort och lyssnar du på det där är du creddig och lyssnar du på det där är du fel och dra åt helvete gruppera dig med någon annan din jävla tönt och allt är klyschigt och allt är rätt och fel och mode är bara spännande när det är nytt, snart ger det kväljningar och du kan köra upp dina jävla spetstights och dina klorblekta t-shirts i din faschhiiåånbeniga röv hur mycket du vill, analsex är på tapeten och det är coolt med fula spetsar och hejhejhejsepåmigdå! jag kan beskriva hela Alexander Wangs kollektion för vår/sommar 09 älskar ni mig nu? vem bryr sig det spelar ingen roll jag kommer förakta dig och dig och dig lika mycket ändå och kan vi inte bara sugas in i ett svart hål någon gång så att någonting blir annorlunda snart eller nu för allt är repetition och idag är det min namnsdag så ett stort jävla kosmiskt grattis till mig och alla andra som innehar ett av världens vanligaste namn och om ni ursäktar mig nu ska jag gå och måla armarna i akvarellfärger för att kanalisera allt som jag hatar när himlen fortfarande är grå som granit asfalt och din och min personlighet."

Inga kommentarer: