fredag 5 december 2008

En bild säger mer än 1000 ord = 3000 ord + lite till

16.00, skolan slutar för dagen och vi kliver ut för att mötas av en syn vi sent ska glömma. Två cyklar making sweet love, så att säga. Väldigt kinky.

Istället för skräckfilmstittande blev det läsande i vågrätt position för min del, på grund av den där feber/huvudvärkslängen som aldrig släpper.. På bilden har vi kvällens outfit, som en minut efter fotots tagande kompletterades av ett par helläckra noppiga leggins i grå bomull. Nicole Richie och Paris Hilton skulle bröla That's hot! i kör och fullkomligt golvas av en extatiskt eufori om de såg mig, det är ett som är säkert. (Och om man tittar riktigt noga kan man se ett par ridstrumpebeklädda fötter där i bakgrunden. Jag kan nästan höra er tänka det, hur lyckas hon, varje gång?)
Och jag måste såklart avsluta med lite mer cykelporr. Det är ju trots allt revolutionerande. Cykelporr. Ni vet var ni såg det först.

3 kommentarer:

Anonym sa...

trots att du är sjuk måste det kännas himla fint att bara ligga och läsa bland de där finfint mönstrade täcket!

Anna sa...

Håller med flickan ovan. På min önskelista står sängkläder och det är just sådär fins porslinsmönstrat jag vill ha.

A.L.B. sa...

Helena: Ja, det känns jättefint! Men ja. Det är ju just det där med sjukdelen som är lite påfrestande. Tycker att det borde ge sig nu, liksom!
Anna: Wei, det finns på IKEA, säg det till tomten!