fredag 5 december 2008

Ännu en ursäkt till alla drabbade

Min mobil ska dö. Nu har den nämligen gått och fuckat sig själv i chipet igen och är därför helt oberäknelig. Kollade mappen för skickade meddelanden förut. Och insåg snart ett sms som skulle skickas till en person imorse har gått ut till cirka tio pers. Några anteckningar från utkorgen av typen svamlig-inspiration-kom-ihåg har också skickats ut till lite alla möjliga. Nu var det ju inga fruktansvärt pinsamma saker som flaxat iväg, men ändock. Det kan tyckas lite underligt att få ett sms där det står "två döda duvor på marken, fjädrar överallt?" från en person man knappt känner. Så. En ursäkt till alla er som stått där och bara vad-faan:at för kung och fosterland samtidigt som ni övervägt att ringa bup för att få mig inlagd. Jag är inte så galen som jag verkar. Eller jo, det kanske jag är, men det är inte tänkt att ni ska märka det på det sättet. Vissa av er har redan fått meddelanden där jag ber om ursäkt för eventuella missförstånd. Till er andra, ursäkta. Eller snarare, ursäkta och mycket nöje.
För en del av de där var faktiskt förjävla roliga.

Inga kommentarer: